lørdag 4. januar 2014

2013, DEL 2

Juli
I Juli fylte jeg 22 år, og sosionomjentene overrasket med en kjempekoselig bartefest. Måneden gikk mye i jobb og en del boklesing. Før jeg bevegde meg hjem på Godøya dro jeg, Kristine og Cecilie på Youth Lagoon-konsert på Landmark, og jeg og Kari dro på Rihanna-konsert på Koengen. Vel hjemme ble det mer musikkunderholdning, da jeg dro på Sommerfesten på Giske. Det ble også en del tid til familie og venner. 





August
I August var jeg tilbake på jobb, og fridagene ble brukt til en del parknyting. Ellers suste måneden forbi. 

September
1. september, offisielt i mitt første vikariat!! :) Jeg meldte meg inn i iTrain, og benyttet litt tid der. September var måneden for en del mørke kvelder foran tv-en og god mat. Jeg reiste hjem på Godøya for å feire at bestemor fylte 75 år. Der ble det enda mer god mat og jeg og søstern skjøt på ølbokser med luftpistol. Anne-Marthe hadde innflytningsfest og vi koste oss max. 



Oktober
Ah, dette var en god måned. Helt i starten av måneden pakket jeg kofferten og vendte snuten mot Finland, nærmere sagt Helsinki. Jeg besøkte Audun som nettopp hadde flyttet dit, og dro også på en liten dagstur til Tallinn i Estland. Jeg fikk til en kjapp tur hjem også denne måneden, da det var på tide å feire 1-årsdag til min skjønne nevø.



 November
November bydde på snø og mer boklesing, sene mørke kvelder med tente lys og enda mer god mat. Jeg prøvde meg også på Bikram Yoga noen ganger, godt for tøyeligheten, men utmattende og ga meg kvalmebyer. Jeg og noen fra jobb dro på Stand-up på Cosmo, og jeg, Fride og Tonje hadde vår "siste fellesmiddag" før Fride reiser til København.

Desember
Desember har nok vært den snilleste måneden for meg i år, jeg har kost meg max. Jeg var i Bergen frem til 22. Desember og på den tiden dro jeg og Martine og testet ut Starbucks, vi feiret Mariannes 22-årsdag, jeg og en gjeng fra jobben dro på Juleølsmaking på Bastant. Hjemme i leiligheten ble det pyntet med julepynt, det ble håndball og ski  på tv-en, og jeg og Fride lagde svineribbe for første gang.

Hjemme på øya ble det familiekos for alle penga, Hedda hjalp tantene å pynte juletre, og vi koste oss med masse god mat. 1. juledag våget vi oss en tur ut i vinden, og dro på kaffebesøk til tante. Både 2. og 3. juledag var det familieselskap.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar