mandag 3. desember 2012

GREEN GATE


Da har jeg fått den første julegaven for 2012! Hvert år får jeg penger fra bestemor og bestefar til å kjøpe meg noe jeg ønsker meg/trenger. For et par måneder siden kjøpte jeg meg 4 kopper fra GreenGate, og nå har jeg bestemt meg for at dette er noe jeg ønsker å begynne å samle på. I dag har jeg da kjøpt meg en saftmugge i Fay Blue, og en fløtemugge i Fay White  i julegave fra bestemor og bestefar. Resten får jeg vente med til etter jul da det var utsolgt for en del av de tingene jeg hadde sett på. GreenGate handler jeg på Holmehuset i Bergen, liten skjønn butikk som ligger ved tinghuset omtrent. Love it! En kan også få fatt i GreenGate på en hærlig skjønn butikk på Sletten senter som heter Berthas Oldebarn.




Btw, dette er prokrastinering. 
I tillegg sitter jeg å ser på eataholics. 
Burde     jobbe     med     oppgave. . . . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar