onsdag 1. januar 2014

2013, DEL 1

Januar
Januar kom etter desember som den alltid gjør, og året startet med friskt mot. Jeg og noen av sosionomene dro på teater på Den nationale scene og så "Et dukkehjem" av Ibsen. Cecilie kom hjem fra Afrika, og vi overrasket henne på flyplassen, reaksjonen var priceless. I januar dro jeg også for første gang ut på en søndag, da i anledning Ainas bursdag. Jeg, Kristine og Kari startet tidenes strikkeprosjekt, som skulle bli en gave til lille Vida Helene som skulle komme til verden senere på året. 

Februar
Februar suste ganske så fort, jeg begynte på et eget strikkeprosjekt, som til slutt ble til en hals. Det var tid for årets første hjemtur til Godøya, da jeg skulle i barnedåp til Ludvik. I februar dro jeg også på Casiokids-konsert med Cecilie og Kristine.

Mars
Når Mars kom var våren i anmarsj, og det var også bachelornerver. Vi var i gang med planleggingen av bachelorfesten, og brukte denne unnskyldningen til å drikke kaffi på kafé. Thea var på besøk i Bergen, og det er alltid godt med til Theatid. Jeg og Kristine dro på Stoff&Stil, og jeg handlet stoff som jeg skulle ta med hjem til mamma på påskeferie. Vel hjemme ble det brukt mye tid på trilleturer og kids, men også en familietur til Valldalen. Jeg og jentene hadde et lite "påskebord" på MC-klubben. 



April
I begynnelsen av april var jeg fortsatt på påskeferie hjemme, og jeg og mamma gjorde ferdig peplum-toppen som vi hadde jobbet med (som jeg i år har brukt mange ganger). Vel tilbake i Bergen kom mamma og pappa for å besøke meg, og vi koste oss med bowling, spise ute og yeatzy på kveldene. Bachelorskrivingen var i gang. 


Mai
I Mai dro jeg nok en gang på Godøya, denne gangen for å være med i konfirmasjonen til Isabell og Victoria. Etter en snartur hjem var det tilbake for å jobbe intensivt meg bacheloroppgaven. Midtveis i måneden var det tid for Brann-Ålesund, og jammen deg tapte ikke Ålesund i år igjen! 17. mai ble feiret med lunsj hos Nina, før jeg jobber seinvakt på Jobb. I slutten av måneden ble bacheloroppgaven levert inn (!!!), og sosionomene dro i gang en heidundranes fest på døvesenteret i Bergen. Et par dager etterpå lette jeg frem bøker jeg hadde lyst å lese. 



Juni, ahh juni. 
Jeg, Fride, Thea, Emma og Martine reiste på hyttetur på Hvaler i en liten uke. Det var kjempedeilig å komme seg litt vekk, og slippe alt annet. Siden jeg var "ferdig" som student, belønnet jeg meg selv med å kjøpe en haug med nye bøker. I bursdagsgave/bachelorgave kjøpte jeg meg et par ting fra Acne, de har blitt flittig brukt det siste halvåret. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar